Organisatieadviseur Interim Management

Triple Group is hét kennis- en netwerkcentrum voor de horti sector. We gaan pragmatisch te werk en onze stijl is no-nonsense. Transparant en eerlijk werken we samen met onze klanten aan de beste oplossing. Triple Group zoekt een Organisatieadviseur Interim Management! Voor het uitbouwen van onze interim-activiteiten zijn wij op zoek naar een organisatieadviseur, die […]

Jill van der Salm

Per 1 mei 2024 is Jill van der Salm gestart als Junior Bedrijfskundig Adviseur binnen het Finance-team van Triple Group. Jill heeft Bedrijfskunde gestudeerd aan de Hogeschool Rotterdam, met als specialisatie verandermanagement en interne communicatie. Zij liep haar stages als procesverbeteraar en bij de implementatie van onderzoeksapparatuur. Jill is opgegroeid tussen de kassen en is […]

Junior Projectmanager Bouw

Ben je een starter op de arbeidsmarkt die van gevarieerd werk houdt en zich graag ergens in vast bijt? Word Junior Projectmanager Bouw bij Triple Group! Ben je praktisch, proactief en leergierig? Gaat je hart sneller kloppen van indrukwekkende (bouw)projecten? Solliciteer nu! Als Junior Projectmanager Bouw ondersteun je de andere projectmanagers en wissel je vele […]

Elles Zwinkels

Per 1 januari 2024 is Elles Zwinkels aan het Finance-team van Triple Group toegevoegd. Elles heeft bij enkele toonaangevende bedrijven in en buiten de glastuinbouwsector gewerkt. Met haar ruime managementervaring in o.a. verbeter- en verandertrajecten, haar hands-on mentaliteit en haar kritisch positieve kijk op zaken kan zij een grote aanwinst zijn voor het versterken van […]

René Gomersbach

René Gomersbach

Per 1 april 2023 is René Gomersbach toegevoegd aan het Finance-team van Triple Group. Hij start als senior bedrijfskundig adviseur en zal naast het financieel begeleiden van ondernemingen ingezet worden als interim-management-directielid bij klanten/relaties van Triple Group. Als gecertificeerd coach en ervaring met het gebruik maken van Management Drives-modellen verwachten wij dat hij van grote […]

Sonja in ’t Veld

Working for Triple Group since 2006. Previously Sonja held various secretarial positions at different organizations. At Triple Group Sonja does the financial administration and human resources.

Elvera van der Meijden

Employed by Triple Group since 2011. Before joining Triple Group, Elvera was co-owner of several supermarkets where she ran various fresh food departments and took care of the administration. At Triple Group Elvera is a receptionist, she does financial administration and makes sure that everything runs smoothly at the office.

Anouschka Blom-van Leeuwen

Employed at Triple Group since 2008. Before she started working at Triple Group, Anouschka worked for 10 years in a successful hospitality company after finishing hotel school. At Triple Group, Anouschka is a receptionist and primarily the right hand of Arie Kruithof and she makes sure that all appointments run smoothly and documents are in order.

Mirjam Westbroek

Employed at Triple Group since 2007. Before that, Mirjam worked for 12 years at market research agencies and supermarket organizations in marketing and advertising. At Triple Group, Mirjam is a communications consultant and project manager for new construction projects.

Jochem Bos

Employed at Triple Group since 2018. Before joining Triple Group, Jochem studied abroad with a focus on organizational change and gained experience in agrologistics. At Triple Group, Jochem is a project manager for logistics issues and new construction projects.